پیر، 3 جولائی، 2017

" آخری منظر "

۔( صومالیہ کے اس بچے کے نام جس کی وہ تصویر وائرل ہوئی جس میں گِدھ اس کے پاس بیٹھا تھا اور اس کے خاتمے کا منتظر تھا میں جب یہ تصویر دیکھتی ہوں تودل پر ہاتھ پڑتا ہے)۔
" آخری منظر "
سُنا ہے دنیا بہت خوب صورت ہے 
سُنا ہے زندگی رنگوں کا مجموعہ ہے 
لیکن مَیں تو "بلیک اینڈ وائٹ " دنیا میں جیا ہوں
میں صومالیہ کا وہی بچہ ہوں ،
جسے بچانا ضروری نہیں تھا
" بس میرے آخری دَموں کی تصویر لینا ضروری تھا "
میری آخری سانسوں کا ساتھی
ایک گِدھ اور ایک فوٹوگرافر تھا
ان میں کون انسان اور کون جانور تھا
میں کیا جانوں ،میں کیوں جانوں
اے خبر بنانے والے ،،،،،،،،!!!!
یہ تیرے آنسوؤں کی روانی کیسی !
یہ دلخراش ہچکیاں کیسی ،،!
تو نے میری آنکھوں میں ٹھہرا یہ" آخری منظر "دیکھ لیا ہے ؟
کانپتے ہاتھوں سے خبر تراشنے والے !!!
اس تیسری دنیا کو تماشا بنانے والوں سے توپوچھ
بے گناہ بچوں کے خواب اُجاڑنے والوں سےتو پوچھ
بھوک کے خاتمے کی جنگ بھی کی ہے کبھی ؟
ہمیں گِدھوں سے بچانے کی جہد بھی کی ہے کبھی ؟
اپنی خوشیوں میں مگن ہو کیسے ! ؟؟
کیا سکون سے سو بھی لیتے ہو کبھی ؟؟؟ "
( منیرہ قریشی 3 جولائی 2017ء )

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں