اتوار، 1 دسمبر، 2019

" اللہُ واحد "

" اللہُ واحد "
،،،،،،،،،،،،،،،،،،
میرا پَور پَور ، میرا بال بال ، میرا ریشہ ریشہ
گُندھا ہے یہ آمیزہ ، ندامت کے پانی سے
اور بُنے وہ تانا بانا ، کہ چادر ہوئی تیار
کہ اوڑھوں تو دنیا، آنکھوں میں آ سماۓ
کائنات گود میں جگہ بناۓ
بند آنکھیں بہہ بہہ جائیں
اور لب بولیں ،،،،،،،،۔
اللہ ھُو ، اللہ ھُو ، اللہ ھُو
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
میرا پَور پَور ، میرا بال بال ، میرا ریشہ ریشہ
یکجائی سے بُنا ، وہ تانا بانا
کہ بنَ گیا ، " اِکتارا "
اَور اِکتارا جب بھی بولا !!۔
اللہ ھُو ، اللہ ھُو ، اللہ ھُو
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
میرا پَور پور ، میرا بال بال ، میرا ریشہ ریشہ
گُندھا ہے، آنسوؤں کے کیچڑ سے
اب بَنا ہے وہ بُت
سُنے کچھ اَور ، بولے کُچھ اَور
پھر رقص کناں
زیرِ زباں ، سلسلہ آشنا
اللہ ھُو ، اللہ ھُو ، اللہ ھُو !۔
،،،،،،،،،
( منیرہ قریشی ،یکم دسمبر 2019ء واہ کینٹ )

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں