بدھ، 1 مارچ، 2017

" بیوٹی پارلر "


                                                                                                                                                             " بیوٹی پارلر "

(الف)
میری آنکھوں کونشیلا بنا دیں
اِن بھنوؤں کو بھی کٹیلا بنا دیں 
مجھے ان ہونٹوں کے زاویوں کو بہتر ہے بنانا ،،
اِ نھیں لالی سے ہے سجانا ،،،
مجھے چہرے کی رنگت میں چمک بھی چاہیے 
کہ جس محفل میں جاؤں ،،،،
!نگاہوں ہی نگاہوں میں چاہی جاؤں 
( ب )
!اے مُشا طہ 
گھنی شام سی یہ زُلفیں 
کچھ یوں ہو جائیں ، جیسے سمندر کی لہریں 
کہ دیکھنے والے ڈُُ وب سے جائیں ،،،
انھیں یوں رنگ دے ،،، 
!کہ میری عمر چھُپ سی جاۓ ، ٹھہر سی جاۓ 
(ج)
!ان ہاتھوں کی ہر جُھری ختم کر دو
اِنھیں پھول سا نازُک تر کر دو ِ،،
میرے پاؤں کو یوں سُبک سر کر دو ،،
جیسے گیشاؤں سے فِدا کُن پاؤں ،،،،
(د)
اس جسم کے ڈھیلے پن کو نیا انگ دے دو
!میری کمر کا گھیراؤ ، سینے کا تناؤ 
جسم کے ہر پیچ وخم کو ،،،،
خوب ہنگامہ خیز کر دو ،،، 
کہ جہاں قدم رکھوں ، دلوں پر رکھوں 
(ہ )
( اور کورس کے بعد )
آئینے میں خود ہی خود پر قُربان ہو گئی ،،،
مگر ہنگامہء اِمروز سے فراغت کے بعد ،
اِک شب ، شبِ تنہائی میں ،
!!آئینے میں ، میرے سراپے نے اُداسی سے پو چھا
کیا یہ ہنگامہؑ محشر ہمیشہ کا ہے؟
کیا یہ جسم کبھی اکلاپے میں نہ ہو گا ؟
اور کیا معلوم یہ نشیلی آنکھیں چیونٹیوں کا گھر بنیں
اور ان رسیلے ہونٹوں کا دہانہ ، کاکروچ کا مسکن ہو ،،
"اور پَتلی کمریا کے گرد کوئی " مار،،،
دُلار سے لپٹا ہو ،،،،؟ 
گر انجام یہی ٹھہرا ،
تو اے بےوفا وقت ، اے بےثبات جسم ،،،،،
 !!!ہم کیوں تیری بھُول بُھلیوں میں گُم ہیں
( منیرہ قُریشی 1990ء ،، واہ کینٹ )

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں